HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

Men sådär

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått till det med lite alster.
Virkningen har varit min räddning när jag varit mer isolerad o mer "handikappad". Jag känner mig dock väldigt sviken o ensam....
Jobbigt men inser att ensam är stark o jag får helt enkelt fortsätta med det.... För det är den känslan jag har fått.
Varför hjälpa, finnas till, peppa någon som klarar sig så bra själv....
( läs med ironi snälla) jag har nog aldrig insett hur ensam jag är.
Visst till viss del självvalt då jag trivs ensam efter jag blev "sjuk"....
Men ändå... Känns inte som om det finns ngn med gediget hjärta för mig i min närhet... Jo två men de är
En bit bort.... Ja jag vet jag är
Svår men jag vill bara bli älskad jag
Med.....
Kommentera inlägget här: