HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

Min första ugglemössa

Kategori: Allmänt, Jag, Livet, Virkat


Blev nöjd med min första virkade ugglemössa till barn. Riktigt söt! Blir säkert ngn mer innan våren är här. Idag har jag gjort en ny "Amanda-kanin" då jag fick en beställning. Gjorde den idag för imorgon börjar mitt nya liv som halvtidsstudent. Jag ska läsa biologi 1 redan tjuvstartat o det blir spännande o kul. Lärorikt måste jag nog kalla det. Men då kanske inte min tid räcker till allt. Men ska starta upp ett par sockar för på fredag ska jag till HC o göra en kontroll som tar typ 2h väntetid... Fick tipset av sköterskan att sticka! Men tar både lärobok o stickning med. Men det är flera dagar kvar till dess! Nu sova ❤️
Kommentera inlägget här: