HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

En bebisfilt är påbörjad

Kategori: Livet, Virkat

När de andra barnen låg i magen broderade jag filtar till dem, eftersom jag lagt broderi på hyllan ett tag blir det en virkad till denna stjärna. Valde järbo elise melerade garn o pastell-toner. Tycker det passar oavsett kön, mer bebisfärg liksom. Även om jag högst troligt vet vad som gömmer sig i magen försöker jag vara neutral fall det är "fel" och jag är ju sjukligt svag för pastellgrön o gul oavsett så det passar ju bra ;) 
bifogar även en bild på vårt mirakel, som vi längtat och jag trodde nog aldrig innerst inne att det skulle komma fler barn. Men nu bökar ett mirakel på där inne i magen och om en vecka har vi redan gått halvvägs. Helt galet!! 
 
Kommentera inlägget här: