HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

Frustration o utmaning

Kategori: Allmänt, Jag, Livet

Jag har lyckats fixa min mardröm....jag har högerarmen i gips!! jag har alltså lyckats få en spricka i handleden...suck efter att jag på underligtvis torkade rent spisen!!!! ja hör o häpna inget slag inget fall utan stod raätt upp o ner o torkade spisen när det hände.....sov uselt på natten o hade hysterisk värk i armen...bestämde mig för att det var ngt galet o åkte till hälsocentralen o mkt riktigt en fin liten spricka...Härligt med gips i 3 v...men nu har gipset stelnat ordentligt o jag tänker försöka komma på en teknik som gör att jag iaf kan sticka klart babyvanten jag håller på med...jag kommer ju annars bli tokig..haft ledig dag idag men tur att jag pratat med pappa i telefon på morgonen....såååå rastlös o man får ju nedsatt funktion o kan inte riktigt göra allt det där man vanligtvis gör...jo men det tar tid o blir lite stelt...värk har jag kvar men inte lika intensivt. men det känns om jag använder tummen längre stunder :P Skriva här med en hand funkar fint! tur är ju det iaf....
Nå lite deprimerande är det att inte handarbeta men tröst beställde garn till jag är frisk o en ny kökslampa...
nu ska jag lukta på garn o fundera hur man stickar med vänster hand o minimal rörelse med höger...eller så dricker jag kaffe o surfar ;)
 
Kommentera inlägget här: