HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

God morgon

Kategori: Allmänt, Livet, Projekt


Sitter i soffan o myser med kaffe, brasa i kaminen OCH stickning. Gör en Ugglemössa åt min älskade storasyster som alltid finns där för svamliga lillasyster <3 Varit uppe före tuppen i morse då dotter är på väg till Umeå för match idag o sen upp till Skellefteå för match imorgon. Älskling följde med som stöd. Älskar verkligen min dotter ( konstigt vore det väl annars) men hon är så söt. Stod i badrummet kl 5.30 o sa stt hon hoppades på att få sova med pappa inatt... Så skönt för då kan jag vara som jag är på morgonen... Hihi hjälp tänkte jag för de två på morgonen är väl en skräckkombination ;) två virrpannor ihop! Men de är bland de bästa virrpannor man kan ha :) Nu sticka vidare o mysa med son!
Kommentera inlägget här: