HomeMade By P Hadebrant

Tänk vad man kan trolla fram med en virknål o ett garnnystan!! Handarbete - underbar terapi

Kanske dags att göra ett pip

Kategori: Allmänt, Jag, Livet

Jag har verkligen inte haft ork att uppdatera denna sida på ett tag... Mycket att göra samtidigt trötthet. Ska börja lite smått att uppdatera lite smått av mina alster igen! Kanske ikväll kanske imorgon, kanske en annan dag. Jag har otroligt ont i fötter o händer o känner mig som en svullen elefant/flodhäst. Men snart snart borde detta vara över. Helst inom en vecka! Uttrycket rund om fötterna har liksom fått en annan betydelse senaste veckorna. Kommer aldrig misstro någon som klagar om att det värker att ha vätska i fötterna. Morgonen är tuff med händerna men efter ett tag kommer de igång igen. Mycket tack vare virkningen tror jag. Snart snart är bebis här o jag blir förhoppningsvis mig lik igen!
Kommentera inlägget här: